thailand-tweede-ronde.reismee.nl

Dag aan het strand van Thon Nai Pan Yai

Nou dat valt niet tegen bij daglicht, het strand is werkelijk prachtig! Het zand is zo mooi wit met aan de zijkant mooie hoge palmbomen. En dan de zee ... wat een kleuren.

Na het ontbijtbuffet zetten we onder de bomen een paar strandstoelen in de schaduw en gaan deze dag eens heerlijk relaxen. Een paar tijdschriften en wat te drinken erbij dan moet het wel gaan lukken. Rowin wil natuurlijk wel dat we mee gaan zwemmen in de zee. Zelf ben ik er niet zo met te begeven tussen vissen, krabben en ander zeegedierte. Maar de temperatuur van het water is heerlijk. Later lopen Rowin en ik langs de waterkant om te baai te verkennen. Mijn collega (een echte Azie-fanaat) tipte dit strand als een van Thailands mooiste. Ik moet hem daarin gelijk geven, het is hier fantastisch.

We raken aan de praat met een Brabantse die met een Fries is getrouwd. Ze hebben een dochter van 8 en een zoon van 10 jaar. Zodra Rowin hem ontmoet heeft bij het zwembad zijn ze dikke maatjes. We kletsen wellicht wel iets teveel want hoewel we denken goed ingesmeerd te zijn, verbranden we toch. Michelle haar benen, Eric zijn gezicht en ik mijn rug. Dom, dom, we moeten natuurlijk wel op blijven letten.

's Avonds eten we bij 'ons' restaurant Indisch. De eigenaar is geboren in Thailand maar zijn ouders komen uit India. Op zijn advies eten we Chicken Tikka Masala met Naan (brood) en dat smaakt zalig. Alhoewel het een rustige dag was zijn we toch erg moe en gaan op tijd naar bed. Komt vast door het zwemmen en de warmte. Of komt de 'verhuis'-moeheid er nog uit?

Reacties

Reacties

belinda

Heerlijk lekker relaxen aan een mooi strand en heerlijk eten en drinken. Heel vervelend. Hihhi xxx

lies

die moeheid van de verhuizing komt nog wel dus geniet nog maar even

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!