thailand-tweede-ronde.reismee.nl

Verder langs de kust naar Ao Nang

Na het overheerlijke ontbijtbuffet, waar Rowin echt veel eet (hij heeft een goede bodem nodig zegt hij zelf), rijden we richting Ao Nang. Deze plaats ligt dichtbij Krabi. De weg er naar toe is gewoonweg prachtig. Een hele mooie natuur met bergen, groen groen en nog eens groen. We moeten een bergpas over met een enorme slingerweg. Voordat die twee achterin misselijk worden zijn we er gelukkig alweer doorheen. Aan de kant van Krabi wonen veel moslims, die wonen vooral in het zuiden van Thailand. In verhouding zijn het er niet zo veel omdat 94% van de Thai Boeddhist is. De vrouwen dragen wel een hoofddoek, maar de meeste dragen daarbij gewone kleding zoals een spijkerbroek en blouse.

De zee in Ao Nang is erg wild waardoor de heldere kleuren niet te zien zijn. Hopelijk is het morgen wat rustiger weer. We lunchen aan zee waar het eten bijna van je bord af waait. Maar ja, je moet wat over hebben voor een leuk uitzicht. Zelf heb ik er een lekkere verse bananenmilkshake bij. Alleen jammer dat de chickensandwich van Eric en Michelle niet echt lekker is en de frietjes koud

Cry

We slapen twee nachten in Sunda Resort. Iets landinwaarts in een prachtige tuin. Via een loopbrug kom je in je bungalow. De hele dag zie je grote vlinders rondvliegen. 's Avonds bij de receptie zit er een enorme kikker! Kom op Michelle, geef hem een kus

Kiss

Het stadje is erg toeristisch en we lopen wat rond. Bij een restaurant met een heuse pizza-oven gaan we eten. Ja, dit zijn echte Italiaanse. Wel lekker hoor, een keer tussen de vele Thaise maaltijden door. Michelle begint al een beetje zenuwachtig te worden: morgen is ze jarig en wordt ze 16 - PARTY!!!

lies

Michelle hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag hele fijne dag kus van opa en oma XX

belinda

Leuk verhaal fijn dat jullie zo genieten. Kan me voorstellen. Sweet 16 alweer. Veel plezier nog. Xxx