thailand-tweede-ronde.reismee.nl

Acclimatiseren in Bangkok

We hebben prima geslapen en ontbijten bij het hotel. Het stelt niet zo heel veel voor. Een echt restaurant hebben ze niet want we hebben maar 1 keus. Komt omdat het eigenlijk een appartementencomplex is.

Lopend gaan we richting de Skytrain. Met deze metro eerst maar eens naar het Siam center op zoek naar sandalen voor Rowin. Helaas alleen maar hele suffen sandalen dus het worden een paar Converse. Die vindt hij wel heel stoer!

We drinken een heerlijke bak koffie bij Starbucks en lunchen later bij Subway. Michelle scoort nog wat ondergoed bij Victoria's Secret. Hier gaan we aan het einde van de vakantie nog wel even goed shoppen. Wat een keus en zo veel voordeliger dan in Nederland!

In de middag nemen we een taxi naar Wat Po. Hier is de grote liggende boeddha. We zijn hier twee jaar geleden ook geweest, maar de kinderen wilden het graag nog eens zien. Na deze tempel scoren we nog wat amuletten. In een park tegenover het Koninklijk Paleis is een heel groot festival. Heel veel militairen zijn er aanwezig en er is muziek. Ook een hele grote markt en een vliegershow. Best apart om hier tussendoor te lopen. Aan het eind van de dag terug naar het hotel want de kinderen willen zwemmen. Helaas brengt de amulet van Eric niet zo heel veel geluk ;-( Als we 's avonds ergens gaan eten is hij zijn iPhone kwijt! Hoogstwaarschijnlijk bij het zwembad laten liggen of in een taxi uit zijn zak gevallen. We zoeken alles af en vragen het aan de medewerkers van het hotel, de tuktuk-chauffeur maar helaas ... niemand heeft hem gezien. Dit is echt balen, dus maar gauw alles blokkeren. Dit geeft wel een aardige domper op onze eerste leuke vakantiedag.

Lies

Hoi
Wat vervelend voor jullie maar alles geblokkeerd . laat hierdoor je vakantie niet bederven er zijn ergere dingen .Nog heel veel plezier groetjes en kus XXXX

Uut Gemert

Ik denk dat balen slechts zwak uitgedrukt is.....maar er is gelukkig nog zoiets als een reisverzekering......laat je pret er niet door bederven ....goede reis